سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلیس با برخورد با قانونشکنان امنیت جامعه را تضمین میکند

به گزارش خبرگزاری فارس  از اراک، سید علی آقازاده ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: رابطه صمیمی، نزدیک و تنگاتنگ مردم با نیروی انتظامی باعث خرسندی و خوشحالی است و این مهم به دلیل خدمات مطلوب نیروی انتظامی و به‌کارگیری راه‌های ارتباطی موفق بوده است.

وی ارتباط و تعامل استانداری با نیروهای نظامی و انتظامی را خوب و صمیمانه خواند و تأکید کرد: حفظ و گسترش این ارتباط بی‌تردید تأثیر بسیار زیادی در امنیت استان دارد.

محمدرضا تیموری

استاندار مرکزی با بیان این که همه باید برای بهبود شرایط امنیتی و رسیدن به نقطه مطلوب با پلیس همکاری کنند، اظهار داشت: از پلیس در تمام ابعاد، حمایت می‌کنیم.

آقازاده با بیان اینکه برخی افراد به قانون تن نمی‌دهند و از آن تخطی می‌کنند، اظهار داشت: اینجاست که روش‌های ایجابی جوابگو نیست و نیاز به قاطعیت وجود دارد تا این افراد آسایش، آرامش و امنیت را از جامعه سلب نکرده و حقوق عامه مردم را ضایع نکنند.

وی افزود: پلیس و سایر دستگاه‌ها باید با قاطعیت اقدام کنند و البته این قاطعیت نیاز به پشتیبانی مردمی هم دارد، به این معنی که عموم مردمی که حاضر به ضایع شدن حقوق خود نیستند و توقع بازپس‌گیری حقوق خود از جانب پلیس را دارند، باید در پشتیبانی از پلیس اقدام کنند تا اقدام قاطعانه پلیس در جامعه مقبول شود.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: عموم مردم گرچه به زبان نیاورند ولی در ذهن و وجود خود، مقابله با هنجارشکنان را تأیید کرده و این حرکت را تحسین می‌کنند، چرا که اگر عفاف جامعه‌ای شکسته شود، همه مردم و خانواده‌ها آسیب خواهند دید، به همین دلیل مردم در چنین مواقعی باید عکس‌العمل نشان داده و از پلیس حمایت کنند.

آقازاده با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت استان، با تأکید بر ضرورت فراهم کردن زیرساخت‌های مدرن برای حفظ ارتقاء امنیت گفت: امینت موجود در استان امنیتی پایدار است که همه برای حفظ و ارتقاء آن تلاش می‌کنیم.

منبع:خبرگزاری فارس